Cabo bombeiro vence Triátlon em Mosqueiro

dsc_1788dsc_1790

dsc_1679mosqueiro 1

which came out in mid-September, helps heavy folks drop about 10% of their weight by suppressing appetite and increasing the feeling of fullness. Psychiatric Drugs—Just the Facts buy cheap lorazepam generic name Wolfson told the San Francisco Chronicle . taking ecstasy could help patients overcome their fears when used in a safe clinical setting. Coping with cystic fibrosis is a life-long challenge. The needs and demands of such an all-encompassing condition can cause a person to develop anxiety and depression. Many patients with cystic fibrosis are prescribed anti-depressant medication to help them keep from feeling overwhelmed by their disease. Constant fear and worry about becoming sicker or being exposed to a difficult-to-treat infection can also lead to problems with anxiety., Drugs that treat high blood pressure . known as alpha-blockers. They’ve been linked to a decrease in REM sleep
Na manhã do domingo (03) na praia do chapéu virado em Mosqueiro ocorreu a etapa do SESC Triátlon que reuniu mais de 400 atletas em diversas categorias onde o MAJOR BM FARIAS e o CABO BM WASHINGTON representaram brilhantemente o CBMPA.
O destaque foi o CB Washington que sagrou-se campeão na categoria amador de 40 a 44 anos, conquistando assim, um prêmio em dinheiro e índices para outras competições.

as well as daytime sleepiness. ACE Inhibitors. another high blood pressure treatment, can lead to a dry cough that keeps people up at night. Psychiatric Drugs—Just the Facts The “Satisfaction Diet”: How Caffeine Suppresses Appetite phentermine online without prescription cheap The “Satisfaction Diet”: How Caffeine Suppresses Appetite Coping with cystic fibrosis is a life-long challenge. The needs and demands of such an all-encompassing condition can cause a person to develop anxiety and depression. Many patients with cystic fibrosis are prescribed anti-depressant medication to help them keep from feeling overwhelmed by their disease. Constant fear and worry about becoming sicker or being exposed to a difficult-to-treat infection can also lead to problems with anxiety.
No ano passado o CB Washington foi convocado para integrar a seleção brasileira de triátlon, um feito imédito na Corporação e que atrai boas possibilidades para o atleta.
A competição teve a sua primeira largada às 7 horas, com as categorias comerciários e dependentes, amadores, revezamento, mountain bike e pessoas com deficiências físicas. Estes atletas fizeram um percurso de 750 metros de natação, 20 km de ciclismo e 5 km de corrida.
Bombeiros também participaram da prevenção da competição e ocorreu em paralelo com a prevenção na praia, tendo somente incidentes leves com os atletas e nenhuma ocorrência mais grave sido registrada até o final do evento.

Texto: Ten Scienza

Fotos: Cb Carlos