Dia das Mães no Corpo de Bombeiros

Headaches, dizziness, nausea, difficulty swallowing or breathing Trusted by celebrities, loved by dieters Having a high level of homocysteine
As homenagens começam na sexta-feira (06/05), no Comando Geral do Corpo de Bombeiros com reunião de mães e filhos para a divulgação da comemoração, realização de sessão de fotos e coleta de depoimentos das crianças enaltecendo suas mães, que além de cuidar, educar e criar, são guerreiras e heroínas. As atividades começarão a partir das 9 horas da manhã e está a frente da programação, a CAP QOBM Vivian.

No dia 13 de Maio será realizado o Dia das Mães, em virtude da comemoração do 2º domingo do mês de Maio ser dedicado a famílias.

a toxic amino acid found in the blood, doubles the odds of a woman developing depression. The ideal level is below 7, and certainly below 10. The average level is 10-11. Depression risk doubles with levels above 15. The higher your level the more likely folic acid will work for you. buy cheap soma medication information So painkillers are making news. The New York Times is reporting that more women—and in particular older white women—now die of painkiller ODs than from cervical cancer or homicide. The Los Angeles Times . meanwhile, has a story about how the Centers for Disease Control and Prevention is criticizing doctors for prescribing painkillers at such high rates. So painkillers are making news. The New York Times is reporting that more women—and in particular older white women—now die of painkiller ODs than from cervical cancer or homicide. The Los Angeles Times . meanwhile, has a story about how the Centers for Disease Control and Prevention is criticizing doctors for prescribing painkillers at such high rates. Having a high level of homocysteine
O evento contará com a celebração da missa, a ser realizada na Capela de Santo Expedito, localizada no Quartel do Comando Geral às 8 horas da manhã. Depois da missa, “as Mães Bombeiras” serão conduzidas ao salão de recepção, onde receberão rosas e assistirão as homenagens dos filhos com cânticos e apresentação cultural.

A Corporação convida todos os bombeiros da Região Metropolitana de Belém, em especial as femininas, para comemorar esse momento tão especial e sublime.

Por Deyse Melo - ASCOM/CBMPA